Polityka cookies

Dla Państwa wygody serwis używa plików cookies (ciasteczka) m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników, by mogli się Państwo zalogować lub w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.

Nowe regulacje prawne zobowiązują nas do poinformowania Państwa o tym w wyraźniejszy, niż dotąd, sposób. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będzie oznaczało, że zgadzacie się Państwo na ich wykorzystywanie.

Można jednak zdecydować, że nie chcecie Państwo, by pliki te były przechowywane (lub je usunąć – wszystkie lub tylko niektóre). Decydujące są ustawienia przeglądarki.

*w przeglądarce Firefox: Opcje > Prywatność.
*w przeglądarce Chrome: Ustawienia > Ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści
*w przeglądarce Internet Explorer: Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność (wybór różnych poziomów ochrony) > Zaawansowane (ręczne dostosowanie obsługi plików cookies).
*w przeglądarce Opera: Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka

 

Ochrona danych osobowych

W dniu 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (2016/78) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Poniżej znajdują się informacje, w jaki sposób Państwa dane będą przetwarzane po 25 maja 2018 roku.

Administratorem Państwa danych osobowych pozostanie AD-COM Group Arkadiusz Leśniewski z siedzibą w Poznaniu (61-371) przy ul. Romana Maya 1 (dalej jako „Firma”).

Firma będzie przetwarzać dane pozyskane od Państwa w związku z intencją zawarcia, bądź wykonywaniem już zawartej umowy na produkt lub usługi oferowana przez Firmę. Pozyskane dane osobowe przetwarzane będą w sposób legalny w celu przygotowania wstępnej oferty, prowadzenie działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego, oraz obsługi zapytań skierowanych przy użyciu formularza kontaktowego.

Pozyskane od Państwa dane osobowe będą mogły być w ramach ich przetwarzania udostępnione innym niż Firma uprawnionym podmiotom świadczącym usługi na rzecz Firmy np. Biuro Księgowe, usługi IT, doradcom i innym uprawnionym podmiotom, wyłącznie w zakresie określonym w przepisach prawa.

Przetwarzanie pozyskanych od Państwa danych przez Firmę opierać się będzie na zasadzie dobrowolności. Odmowa podania danych może uniemożliwić podjęcie działań np. wysłania oferty, itp..

W przypadku i na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych będą mieli Państwo prawo do uzyskania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz przenoszenia danych osobowych.

W przypadku udostępnienia przez Państwa Firmie danych osobowych Państwa pracowników, pełnomocników, członków zarządu, wspólników, współpracowników, kontrahentów, dostawców, beneficjentów rzeczywistych lub innych osób prosimy o poinformowanie tych osób:

– o zakresie danych osobowych dotyczących tych osób, a przekazanych Firmie,
– o tym, że Firma jest administratorem ich danych osobowych oraz że przetwarza ich dane osobowe,
– o tym, że są Państwo źródłem, od którego Firma pozyskała ich dane.